• 90 dagen geld terug garantie voor leden
  • Levertijd 1-2 werkdagen
  • Veilig winkelen
  • Gratis verzending boven de €49

Uw favorieten

Producten laden...

Hööks & Friends

Met betrekking tot de AVG (GDPR*) hebben we de voorwaarden voor lidmaatschap aan onze klantenclub verduidelijkt en aangevuld met een privacybeleid dat uitvoeriger beschrijft hoe we uw persoonlijke gegevens bewaren en analyseren.

Lees ons privacybeleid.

* De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG of GDPR, General Data Protection Regulation) is een nieuwe EU-regelgeving die vanaf 25 mei 2018 geldt voor de hele EU. De AVG vervangt de Zweedse Personuppgiftslagen (Verordening van het Europese parlement en de Europese raad (EU) nr 2016/679).

Word vandaag nog lid!

Log in op Mijn pagina en kies het tabblad Mijn gegevens. Klik daar op de optie dat u lid wilt worden van Hööks & Friends. Als u geen account heeft, kies dan Nieuw klantaccount registreren

Logga in eller skapa nytt konto 

Inloggen of een nieuw account maken

Zo werkt Hööks & Friends

  • Het lidmaatschap is geheel digitaal, u heeft geen lidmaatschapskaart nodig.
  • Communicatie verloopt gewoonlijk via e-mail en via Mijn pagina op hooks.se.
  • U ontvangt bonuspunten voor alles wat u koopt (met uitzondering van cadeaukaarten).
  • Eén kroon geeft één punt en hoe meer u koopt, hoe groter de bonus die u ontvangt.
  • Bonusuitbetaling geschiedt maximaal 12 keer per jaar en bonussen zijn 3 maanden geldig.
  • U ontvangt per e-mail bericht wanneer u een bonusuitbetaling ontvangt.
  • De bonusuitbetaling verloopt elektronisch en is gekoppeld aan uw lidmaatschap.
  • Het bonusniveau is gebaseerd op het totaal aantal verdiende punten in een jaar (vanaf uw startdatum).
  • Voor een geretourneerd artikel worden de overeenkomstige punten van uw verdiende punten afgetrokken.
  • U kunt tot 6% aan bonus verdienen.

Lidmaatschap

Hööks Hästsport AB (Hööks) is verantwoordelijk voor de voordelen, puntenberekening en bonusuitbetaling binnen het kader van Hööks & Friends. Lidmaatschap van de klantenclub is kosteloos en geldt in alle winkels van Hööks in Zweden en op hooks.se. Een persoon die woonachtig is in Zweden, kan alleen punten verzamelen bij Hööks & Friends in Zweden.

U kunt het lidmaatschap aangaan in alle winkels van Hööks en op hooks.se (Mijn pagina). Voor lidmaatschap van Hööks & Friends moet u ten minste 16 jaar zijn. Het lidmaatschap is persoonlijk en kan niet worden overgedragen. Het lidmaatschap is alleen beschikbaar voor particulieren. Als u lid wilt worden, moet u een e-mailadres opgeven aangezien al onze communicatie in de klantenclub digitaal verloopt.

Door een persoonlijk inlogaccount te maken op hooks.se kunt u inloggen op Mijn pagina. Op Mijn pagina kunt u bijvoorbeeld uw orderhistorie en uw actieve bonuscheques bekijken.

Een lidmaatschap zonder kaart

Voor een lidmaatschap zonder kaart moeten we uw persoonlijke gegevens opslaan. U registreert/identificeert zich altijd gemakkelijk via uw persoonsnummer. Wanneer u koopt in de winkels van Hööks, worden uw aankopen als lid geregistreerd aan de hand van een geldige klant-id, maar zo nodig kunt u ook uw naam, adres, e-mailadres of telefoonnummer opgeven. Wanneer u koopt op hooks.se, wordt uw aanschaf automatisch geregistreerd als een aankoop als lid. Als u gebruik wil maken van een bonuscheque in de webshop moet u zijn ingelogd.

Ook al hebben we routines om u altijd te vragen om een geldige klant-id bij een aankoop als lid, moet u altijd voorzichtig zijn wanneer u zich identificeert bij de kassa.

Enkele begrippen

Punten op basis van bonus: Verzamelde punten in een periode van 12 maanden (wordt weer op nul gezet bij elke nieuwe periode van 12 maanden.)
Bonusniveau: Het niveau dat wordt bepaald op basis van uw bonuspunten.
Bonusuitbetaling: Een gegenereerde bonuscheque kan worden gebruik voor aankopen.
Bonuscheque: Een bonusuitbetaling die kan toegepast als betaalmiddel in de winkels van Hööks en op hooks.se.
Bonussaldo: Punten die overblijven na bonusuitbetaling (wordt weer op nul gezet bij elke nieuwe periode van 12 maanden).

Punten

Een aankoop levert bonuspunten op wanneer u zich identificeert als lid.

1 kroon geeft 1 punt en hoe meer u koopt, hoe groter de bonus die u ontvangt in de vorm van bonuscheques voor aankopen in de winkels van Hööks in Zweden of op hooks.se.

Punten bij aankoop in de winkel worden de dag erop geregistreerd. Koopt u op hooks.se dan worden de punten geregistreerd op de dag nadat uw bestelling is verzonden vanuit onze magazijnen. Er worden geen punten gegeven op aankopen van cadeaukaarten (die een betaalmiddel zijn) of op het bedrag dat u besteedt met een bonuscheque.

Berekening van bonus

Hoe meer punten u verzamelt, des te hoger het bonusniveau en des te meer voordelen u ontvangt.

Bonuspunten worden verzameld gedurende een periode van 12 maanden. Bij elke nieuwe periode van 12 maanden worden uw bonuspunten en uw bonussaldo weer op nul gezet. Een eventueel negatief saldo wordt niet op nul gezet.

Opwaardering van het bonusniveau verloopt automatisch en gedurende het jaar zodra u een hoger bonusniveau heeft bereikt. Bonussen worden berekend volgens de onderstaande tabel. Uitbetaling van de bonus vindt plaats over tientallen kronen. Niet-uitbetaalde punten (bonussaldo) worden overgebracht naar de volgende maand, met uitzondering van de wisseling van periode wanneer het saldo op nul wordt gezet.

Punten op basis van bonus (periode van 12 maanden)Bonus %
10.001 – en meer 6 %
8.001 – 10.000 5 %
6.001 – 8.000 4 %
4.001 – 6.000 3 %
2.000 – 4.000 2 %


De bonus is gebaseerd op de bonuspunten die u heeft verzameld tijdens de afgelopen 12 maanden.

Bonusuitbetaling geschiedt 12 keer per jaar wanneer u ten minste 2.000 punten heeft verzameld volgens het bonusniveau waarin u dan zit. Een gegenereerde bonuscheque is 3 maanden geldig. U ontvangt van ons per e-mail bericht wanneer u een nieuwe bonuscheque ontvangt. U kunt ook uw actieve bonuscheques bekijken op hooks.se (Mijn pagina).

Bij de bonusuitbetaling wordt het aantal uitbetaalde punten van uw bonussaldo afgetrokken. Bij het retourneren van een artikel worden de overeenkomstige punten afgetrokken van uw verdiende bonuspunten en het actuele bonussaldo.

Bonuscheques kunnen worden gebruikt als korting bij aankoop in alle winkels van Hööks in Zweden en op hooks.se. Bonuscheques kunnen niet worden ingewisseld voor contant geld en ook niet gedeeltelijk worden benut.

Voordelen, aanbiedingen en communicatie

Uw bonus
Twaalf keer per jaar ontvangt u via e-mail een bonusbericht met informatie over uw bonuspunten, de uitbetaalde bonussen en de start- en einddatum van de bonusperiode. Om uw bonusberichten aan u te kunnen versturen, moeten we uw persoonlijke gegevens opslaan, zoals uw naam, lidmaatschapsnummer, contactgegevens en aankoophistorie.

Uw persoonlijke voordelen en aanbiedingen
Als lid van Hööks & Friends krijgt u ook persoonlijk aangepaste communicatie, persoonlijke aanbiedingen en lidmaatschapsaanbiedingen. U ontvangt ook gepersonaliseerd nieuws, productaanbevelingen, inspiraties, uitnodigingen voor evenementen en voordelen die gekoppeld zijn aan uw lidmaatschap.

Om u persoonlijke aanbiedingen en voordelen te kunnen bieden hebben we uw persoonlijke gegevens nodig, zoals naam, gebruikersnaam, lidmaatschapsnummer, lidmaatschapsniveau, geboortedatum, geslacht, contactgegevens (zoals adres, e-mailadres en mobiele telefoonnummer), woonplaats, koophistorie en door de gebruiker gegenereerde gegevens (bijvoorbeeld klik- en bezoekhistorie). Op basis van wat u opgeeft, voeren we analyses uit die erin kunnen resulteren dat u wordt ingedeeld in een klantgroep (zgn. klantsegment) of dat u een uniek profiel krijgt. De inzichten uit de analyses zijn het uitgangspunt voor uw persoonlijke aanbiedingen en aangepaste voordelen. Op deze manier proberen we te voorkomen dat we u informatie sturen die u als overbodig of oninteressant beschouwt.

Hieronder ziet u enkele aanbiedingen en voordelen die u ontvangt op basis van onze analyses:

  • Persoonlijke aanbiedingen en algemene lidmaatschapsaanbiedingen, zoals kortingen en andere speciale aanbiedingen op uw favoriete producten
  • Productaanbevelingen en inspiraties: u ontvangt tips en adviezen die samenhangen met uw interesses!
  • Uitnodigingen voor evenementen
  • We maken het gemakkelijker voor u om gebruik te maken van onze diensten (bijvoorbeeld door favorieten te bewaren om uw toekomstige aankopen te vergemakkelijken of u eraan te herinneren dat er vergeten/achtergebleven producten zijn in uw online winkelwagen).

Opgeslagen factuur
Als lid kunt u makkelijker uw aankopen beheren doordat we uw factuur opslaan. Dat betekent dat we u kunnen helpen bij het afhandelen van een klacht of een verzekeringskwestie ook als u het bonnetje niet heeft. U bekijkt uw bestelhistorie door in te loggen op Mijn pagina. Neem contact op met de klantenservice voor meer informatie.

Onze communicatie
We communiceren gewoonlijk via e-mail, sms, het magazine en hooks.se, maar soms communiceren we ook door middel van digitale reclame op externe webpagina's (bijv. Facebook).

U kunt op elk moment inloggen op Mijn pagina of contact opnemen met onze klantenservice om uw contactgegevens bij te werken. Ook bepaalt u zelf of u e-mail, sms-berichten en reclame in uw postvak wilt ontvangen.

Aansprakelijkheid

We zijn niet aansprakelijk voor verliezen of schade vanwege technische storingen, inactieve functies of andere soortgelijke fouten met betrekking tot uw lidmaatschap van Hööks & Friends. Dit geldt niet voor aansprakelijkheid die niet kan worden uitgesloten conform de vereiste wetgeving.

We behouden ons het recht voor uw lidmaatschap van Hööks & Friends in te trekken of te beëindigen bij redelijke verdenking van ongeoorloofd gebruik of misbruik van onze diensten, overtreding van onze lidmaatschapsvoorwaarden, bedrog of andere, soortelijke gebeurtenissen en handelingen.

Geldigheidsduur en beëindiging

Uw lidmaatschap van Hööks & Friends geldt tot nadere kennisgeving. U kunt te allen tijde uw lidmaatschap stopzetten door contact op te nemen met de klantenservice. Eventuele resterende punten en bonus vervallen bij beëindigen van het lidmaatschap.

Wij kunnen ook uw lidmaatschap beëindigen en uw lidmaatschapsaccount wissen bij inactiviteit. Met inactiviteit wordt bedoeld dat u gedurende een periode van 36 maanden geen aankopen heeft gedaan, niet heeft ingelogd op uw lidmaatschapspagina of niet heeft gereageerd op onze reclames of verzendingen. Persoonlijke gegevens die zijn verzameld en opgeslagen om aan deze lidmaatschapsvoorwaarden te voldoen, worden verwijderd.

Zo worden uw persoonlijke gegevens opgeslagen

Uw privacy is voor ons vanzelfsprekend. We slaan gegevens over u altijd op een veilige en wettelijke manier op. De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG of GDPR) geeft u het recht te bepalen hoe we uw gegevens opslaan.

Door uw lidmaatschap van Hööks & Friends mag Hööks opgegeven gegevens en lopende aankoopinformatie opslaan en voor marketingsdoeleinden gebruiken, volgens deze voorwaarden en ons privacybeleid. De wettelijke basis om uw gegevens te bewaren, is dat u als klant, door lid te worden van onze klantenclub, een overeenkomst bent aangegaan met Hööks. U kunt altijd de overeenkomst opzeggen door contact op te nemen met Hööks.

In geval van tegenstrijdigheden tussen deze overeenkomst en een eventueel aangegane koopovereenkomst gelden de bepalingen in deze overeenkomst met betrekking tot lidmaatschap van Hööks & Friends.

Uw rechten
Wanneer we uw persoonlijke gegevens opslaan, doen we dat alleen omdat het nodig is om te kunnen voldoen aan onze verplichtingen naar u als lid. Maar we willen u toch opmerkzaam maken op uw rechten.

• U kunt op elk tijdstip bezwaar maken tegen onze direct marketing. Als u niet bezwaar wilt maken tegen al onze marketing, kunt u ook kiezen op welke wijze u onze marketing wilt ontvangen door in te loggen op Mijn pagina.

• U kunt op elk gewenst moment Hööks & Friends verlaten. Wanneer u uw lidmaatschap van Hööks & Friends wilt beëindigen, verwijderen we de persoonlijke gegevens die zijn gekoppeld aan uw lidmaatschap. Ook als u onze klantenclub verlaat, kunnen we doorgaan met het bewaren van bepaalde persoonlijke gegevens over u wanneer dat volgens de wet vereist is (bijvoorbeeld transactiedatums volgens de boekhoudwetgeving) of wanneer we beslissende, rechtmatige redenen hebben dit te doen (bijvoorbeeld wanneer we anonieme gegevens bewaren voor bedrijfsontwikkelingsdoeleinden).

Als u meer wilt weten over uw rechten en alle informatie wilt bekijken over hoe we uw persoonlijke gegevens bewaren, kunt u meer lezen bij Hööks privacybeleid.

Wijzigingen van lidmaatschapsvoorwaarden

Hööks kan wijzigingen aanbrengen in de lidmaatschapsvoorwaarden. Voordat een wijziging in de voorwaarden in werking treedt, wordt u altijd geïnformeerd op hooks.se of bij ingrijpende wijzigingen via e-mail. Wanneer wijzigingen van wezenlijk belang zijn, wordt u hierover geïnformeerd ruimschoots voordat de wijzigingen van kracht worden.

Contactgegevens

Aarzel niet contact met ons op te nemen als u vragen heeft betreffende Hööks & Friends, uw lidmaatschap of wanneer u adresgegevens wil wijzigen. Onze contactgegevens vindt u hieronder:

Hööks Hästsport AB
Företagsgatan 58
501 77 Borås

Telefoon: 033-20 51 00
E-mail: kundservice@hooks.se

BOM!

Webbläsaren du använder är diskad.

Vi rekommenderar dig att uppleva nya hemsidan med någon av följande webbläsare:

Google Chrome, SafariFirefox eller Microsoft Edge.