• 60 dagen geld terug garantie
  • Levertijd 3-4 werkdagen
  • Veilig winkelen
  • Gratis verzending boven de €49

Uw favorieten

Producten laden...

Resurs 8Lidmaatschapsovereenkomst

ALGEMENE INFORMATIE OVER HÖÖKS & FRIENDS

Hööks & Friends is een gratis loyaliteitsprogramma bij Hööks Hästsport AB (556158-2213), hierna "Hööks" genoemd. Het lidmaatschap is geldig in alle Hööks-winkels in Zweden en op hooks.nl. Hööks Hästsport AB (Hööks) is verantwoordelijk voor de voordelen, puntenberekening en bonusuitbetaling binnen het kader van Hööks & Friends.

Wie kan lid worden van Hööks & Friends?

Om lid te worden van Hööks & Friends moet u minstens 16 jaar oud zijn. Aangezien al onze communicatie digitaal verloopt, dient u ook een e-mailadres op te geven.

Helaas is het niet mogelijk lid te worden als u niet over een e-mailadres beschikt, of een beschermde identiteit heeft. Het lidmaatschap is alleen beschikbaar voor particulieren. Het lidmaatschap is persoonlijk en kan alleen gebruikt worden door u als lid. Het is niet mogelijk verschillende rekeningen van leden aan elkaar te koppelen. Door u te registreren bij Hööks & Friends wordt u lid en aanvaardt deze voorwaarden.

VOORWAARDEN & VOORDELEN

Een lidmaatschap zonder kaart

Het lidmaatschap van Hööks & Friends is geheel digitaal. Voor een lidmaatschap zonder kaart moeten we uw persoonsgegevens opslaan. Om van aanbiedingen en andere voordelen te kunnen profiteren, moet u zich identificeren: Bij het winkelen in Hööks winkels, identificeert u zich door een geldig identiteitsbewijs te tonen. Wanneer u winkelt bij hooks.se, wordt u geïdentificeerd door in te loggen op Mijn pagina's. Helaas is het niet mogelijk om aankopen na te registreren als u niet ingelogd was toen u de aankoop deed. Als u een bonuscheque wilt gebruiken op hooks.se moet u ingelogd zijn.

Als lid bent u er verantwoordelijk voor dat niemand anders uw inloggegevens gebruikt. Als u vermoedt dat iemand zich toegang heeft verschaft tot uw identificatiegegevens, dient u onmiddellijk kennis te geven van klantenservice@hooks.nl.

Hoewel wij procedures hebben om u te vragen een geldig identiteitsbewijs te tonen wanneer u aankopen doet in de winkel, vragen wij u altijd voorzichtig te zijn wanneer u zich bij de kassa identificeert.

Bewaarde bonnetjes.

Voor uw gemak bewaren we uw bonnetjes. Daarmee kunnen wij u helpen bij de behandeling van een klacht of een verzekeringsclaim, zelfs als u geen ontvangstbewijs heeft. U kunt uw aankoopgeschiedenis vinden door in te loggen op Mijn pagina's. Voor meer informatie over hoe lang we verschillende gegevens bewaren, zie ons privacybeleid.

Lidmaatschapsniveaus 

Hööks & Friends heeft vier verschillende lidmaatschapsniveaus: Bronze, Silver, Gold en Grand Prix. Afhankelijk van uw lidmaatschapsniveau, ontvangt u verschillende voordelen en aanbiedingen.

Het lidmaatschapsniveau is gebaseerd op, en verandert naargelang, uw aankoopbedrag over de laatste 12 maanden.

Aankoopbedrag

Het aankoopbedrag omvat voltooide aankopen in de winkel en gefactureerde bedragen op hooks.se, die niet zijn geretourneerd. Aankopen van cadeaubonnen zijn niet in het aankooptotaal inbegrepen. Betaling per bonuscheque telt niet mee voor de aankoopprijs.  

Het basisaankoopbedrag van het lidmaatschapsniveau is opgebouwd uit uw aankopen van de afgelopen 12 maanden.

Het bonusaankoopbedrag wordt over een kalenderjaar opgebouwd en bij de jaarwisseling opnieuw ingesteld.

Bonusniveau 

Hööks & Friends heeft vier verschillende bonusniveaus; 0%, 2%, 4% en 6%. Het bonusniveau is gebaseerd op het aankoopbedrag in het lopende kalenderjaar. Afhankelijk van het bonusniveau waarop u zich bevindt, kunnen de bonuspunten in verschillende tempo's worden verzameld. Zie de tabel hieronder.  

Het bonusniveau wordt tegelijk met het bonusbasisaankoopbedrag bij de jaarwisseling opnieuw ingesteld. Het lidmaatschapsniveau wordt niet beïnvloed doordat het aankoopbedrag opnieuw wordt ingesteld.  

Bonuspunten & bonusberekening

Om bonuspunten te verzamelen is lidmaatschap van Hööks & Friends in het land waar de aankoop is gedaan vereist.

Bonuspunten zijn gebaseerd op het huidige bonusniveau op het moment van aankoop. Zie onderstaande tabel.

Bonuspunten op aankopen in de winkel worden de dag na de aankoop geregistreerd. Bonuspunten op aankopen gedaan op hooks.se worden geregistreerd op de dag nadat uw bestelling is verzonden vanuit ons magazijn. 

Er worden geen punten toegekend voor de aankoop van cadeaubonnen (die een betaalmiddel zijn) of voor het bedrag dat met een bonuscheque wordt uitbetaald. 

Een punt is altijd hetzelfde bedrag waard: bijvoorbeeld 2.000 punten = EUR 4, 6.000 punten = EUR 12 en 10.000 punten = EUR 20. Afhankelijk van het bonusniveau dat u bereikt, kunt u bonuspunten verzamelen tegen verschillende tarieven. Zie onderstaande tabel.

Voor bonusuitbetalingen worden uw bonuspunten afgetrokken van de overeenkomstige uitbetaalde punten. Voor een geretourneerd artikel worden de overeenkomstige punten van uw verdiende punten afgetrokken. 

Het lidmaatschapsniveau, aankoopbedrag in het huidige kalenderjaar, puntenberekening & bonusniveau

Het lidmaatschapsniveau is gebaseerd op, en verandert naar gelang van, het bedrag van de aankopen in de afgelopen 12 maanden.
Het bonusniveau is gebaseerd op het aankoopbedrag in het lopende kalenderjaar.

Lidmaatschapsniveau →

Bronze 

Silver 

Gold 

Grand Prix 

Aankoopbedrag
huidige
kalenderjaar
Puntenberekening Bonusniveau Puntenberekening Bonusniveau Puntenberekening Bonusniveau Puntenberekening Bonusniveau
EUR 0 – 199 EUR 0,1 = 1 p 0% EUR 0,1 = 1 p 0% EUR 0,1 = 1 p 0% EUR 0,1 = 1 p 0%
EUR 200 – 599     EUR 0,1 = 1 p 2% EUR 0,1 = 1 p  2% EUR 0,1 = 1 p 2%
EUR 600 – 999         EUR 0,1 = 2 p 4% EUR 0,1 = 2 p 4%
EUR 1000 +              EUR 0,1 = 3 p 6%
Lidmaatschapsniveau →

Bronze 

Aankoopbedrag
huidige
kalenderjaar
Puntenberekening Bonusniveau
EUR 0 – 199 EUR 0,1 = 1 p 0%
EUR 200 – 599    
EUR 600 – 999    
EUR 1000 +     
Lidmaatschapsniveau →

Silver

Aankoopbedrag
huidige
kalenderjaar
Puntenberekening Bonusniveau
EUR 0 – 199 EUR 0,1 = 1 p 0%
EUR 200 – 599 EUR 0,1 = 1 p 2%
EUR 600 – 999    
EUR 1000 +     
Lidmaatschapsniveau →

Gold 

Aankoopbedrag
huidige
kalenderjaar ↓
Puntenberekening Bonusniveau
EUR 0 – 199 EUR 0,1 = 1 p 0%
EUR 200 – 599 EUR 0,1 = 1 p  2%
EUR 600 – 999 EUR 0,1 = 2 p 4%
EUR 1000 +     
Lidmaatschapsniveau →

Grand Prix 

Aankoopbedrag
huidige
kalenderjaar ↓
Puntenberekening Bonusniveau
EUR 0 – 199 EUR 0,1 = 1 p 0%
EUR 200 – 599 EUR 0,1 = 1 p 2%
EUR 600 – 999 EUR 0,1 = 2 p 4%
EUR 1000 +  EUR 0,1 = 3 p 6%

Bonuscheques & bonusuitbetaling

Een keer per maand en als de bonuspunten meer dan 2.000 punten bedragen, wordt de bonus uitbetaald in de vorm van een bonuscheque. Bonus cheques worden aangemaakt afgerond op hele euro's. U kunt uw bonuscheques bekijken op Mijn pagina's

Bonuscheques kunnen worden gebruikt als korting op aankopen in alle Hööks-winkels en hooks.se in het land waar de bonuspunten zijn verzameld. Meerdere Bonuscheques kunnen bij dezelfde aankoop worden gebruikt. Als u een bonuscheque in een winkel wilt gebruiken, moet u zich aan de kassa identificeren. Als u de bonuscheque op hooks.se wilt gebruiken moet u ingelogd zijn.

Bonuscheques kunnen niet worden ingewisseld voor contant geld en ook niet gedeeltelijk worden benut. Bonuscheques zijn 3 maanden geldig. Onbetaalde bonuspunten vervallen na 36 maanden.  

Duur en beëindiging van het lidmaatschap

Uw lidmaatschap van Hööks & Friends geldt tot nadere kennisgeving.

U kunt uw lidmaatschap op elk moment opzeggen door contact op te nemen met de klantenservice. Telefoon: 024 808 01 57. E-mail: klantenservice@hooks.nl. Let op: Als u uw lidmaatschap opzegt, kunt u niet meer inloggen wanneer u winkelt bij hooks.se. Alle eventueel gespaarde punten en bonussen komen te vervallen bij beëindiging van het lidmaatschap. Als u op een later tijdstip weer lid wilt worden, zal een nieuw lidmaatschap worden aangemaakt zonder punten of andere voordelen van eerdere lidmaatschappen.

Als u gedurende een periode van 36 maanden geen aankoop heeft gedaan of niet heeft ingelogd op uw ledenpagina's, behoudt Hööks zich het recht voor om uw lidmaatschap te beëindigen en uw lidmaatschapsaccount te verwijderen. Persoonsgegevens die zijn verzameld en opgeslagen om aan deze lidmaatschapsvoorwaarden te voldoen, worden verwijderd. Lees meer in ons privacybeleid

In geval van een redelijk vermoeden van ongeoorloofd gebruik of misbruik van onze diensten, schending van onze lidmaatschapsvoorwaarden, fraude of andere soortgelijke gebeurtenissen en gedragingen, heeft Hööks het recht om uw lidmaatschap van Hööks & Friends te beëindigen.

Wijzigingen van lidmaatschapsvoorwaarden

De lidmaatschapsvoorwaarden. van Hööks & Friends gelden tot nadere kennisgeving. Hööks kan wijzigingen aanbrengen in de lidmaatschapsvoorwaarden. Als lid moet u regelmatig de algemene voorwaarden controleren om op de hoogte te blijven. De op dat moment geldende voorwaarden zijn beschikbaar op hooks.nl/membership-agreement.

Aansprakelijkheid

Hööks is niet aansprakelijk voor verliezen of schade vanwege technische storingen, inactieve functies of andere soortgelijke fouten met betrekking tot uw lidmaatschap van Hööks & Friends. Dit geldt niet voor aansprakelijkheid die krachtens dwingend recht niet kan worden uitgesloten.

 

VERWERKING VAN PERSOONSGEGEVENS EN AANKOOPINFORMATIE

De persoonsgegevens die kunnen worden verwerkt, zijn naam, persoonlijk identificatienummer, adres, e-mailadres, telefoonnummer, geslacht en klantnummer. De transactie- en communicatiegeschiedenis zal ook worden geregistreerd met een link naar uw klantnummer. Wij verwerken uw persoonsgegevens om u op het moment van aankoop te identificeren, uw lidmaatschap te beheren (met inbegrip van het toekennen van bonussen in overeenstemming met deze voorwaarden) en u marketing en relevante aanbiedingen te doen. Uw gegevens worden ook gebruikt als basis voor analyses en statistieken.

Verantwoordelijke voor de verwerking van persoonsgegevens en verwerker van persoonsgegevens

Hööks is de verantwoordelijke voor de verwerking van persoonsgegevens volgens deze voorwaarden. Persoonsgegevens zullen niet worden verkocht of doorgegeven aan ondernemingen buiten de groep, behalve voor verwerking namens Höök, zoals drukken, distributie of administratieve doeleinden. Deze samenwerking wordt vastgelegd in een bijstandsovereenkomst om ervoor te zorgen dat de verwerking van uw persoonsgegevens in overeenstemming is met deze voorwaarden.

Wettelijke basis

De verwerking van persoonsgegevens wordt uitgevoerd omdat dit noodzakelijk is voor de uitvoering van ons contract met u en omdat wij er een legitiem belang bij hebben u marketing en relevante aanbiedingen te sturen. De verwerking voor analytische en statistische doeleinden wordt uitgevoerd op basis van legitieme belangen met het oog op de ontwikkeling van onze activiteiten. De verwerking vindt ook plaats om Hööks in staat te stellen te voldoen aan wettelijke verplichtingen die uit de wet voortvloeien. Het verstrekken van persoonsgegevens in overeenstemming met deze voorwaarden is een voorwaarde voor lidmaatschap van Hööks & Friends.

Opslag

Uw persoonsgegevens worden opgeslagen en verwerkt zolang u lid bent van onze klantenclub en tot maximaal 36 maanden nadat u uw lidmaatschap hebt opgezegd, tenzij een langere opslag vereist is voor voorraadaanbiedingen aan u.

Uw rechten

U hebt het recht om van Hööks informatie te ontvangen over de verwerking van uw persoonsgegevens. U hebt ook het recht om de gegevens te laten corrigeren en/of aan te vullen en, onder bepaalde omstandigheden, te laten wissen (bijvoorbeeld als de gegevens niet langer nodig zijn voor de verwezenlijking van de doeleinden waarvoor ze werden verzameld en/of als u niet langer lid bent van Hööks & Friends). U hebt ook het recht op gegevensoverdraagbaarheid, wat betekent dat u kunt verzoeken om een uittreksel van uw persoonsgegevens te ontvangen in een formaat dat kan worden overgedragen aan een andere voor de verwerking verantwoordelijke.

Direct marketing

U kunt Hööks op elk moment laten weten dat u geen marketingmailings wenst te ontvangen door contact op te nemen met de klantenservice of door ons een e-mail te sturen Mijn pagina's. Voor meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens door Höök, zie ons privacybeleid.

 

CONTACT

Aarzel niet contact met ons op te nemen als u vragen heeft betreffende Hööks & Friends, uw lidmaatschap of wanneer u adresgegevens wil wijzigen. Telefoon: 024 808 01 57. E-mail: klantenservice@hooks.nl

WORD VANDAAG LID! 

U kunt gemakkelijk lid worden door te praten met het personeel in alle Hööks-winkels of via Mijn pagina's.

© Hööks.se 2020

BOM!

Webbläsaren du använder är diskad.

Vi rekommenderar dig att uppleva nya hemsidan med någon av följande webbläsare:

Google Chrome, SafariFirefox eller Microsoft Edge.